12 Şubat 2015 Perşembe

“ÖNSEÇİMDE ONBEŞBİN OY ALIRIM…”

ÖZDEN; “ÖNSEÇİMDE ONBEŞBİN OY ALIRIM…”

Genel seçimde İstanbul ikinci bölgeden milletvekili aday adayı olmak için CHP Esenler İlçe Başkanlığından istifa eden Halil Özden, önseçimde en az onbeşbin parti üyesinin oyunu alacağını ifade etti ve önseçim yapılmaması durumunda da aday adaylığını devam ettireceğini söyledi…

Halil Özden şu açıklamalarda bulundu;

“ CHP emek partisidir, emeğe önem verir. Biz de yıllardan beri, yetmişli yıllardan bu yana partimiz için çalışmaktayız. Benim bu yaşıma kadar ailemle çocuklarımla yediğim akşam yemeği pek nadirdir. Önümüzde bir genel seçim var. Karşılık gözetmeden verdiğimiz, yıllarca harcadığımız emeğe güvenerek bu seçimlerde ikinci bölgeden milletvekili aday adayı olacağım. Genel merkez önseçim kararı alır ise biz de önseçime girer sıralamada yer alırız. Listeye de gireriz. Eğer parti meclisinde önseçim kararı çıkmaz ise ben yine de aday adayı olacağım.

Yetmişli yıllarda partime üye oldum. O yıllarda parti içinde bir adaylık yaşadığımda bir parti büyüğüm daha çok pişeceksin demişti. O sözler benim siyasette yol arkadaşım oldu. O günden bu yana bu yaşımda bile pişmeye devam ediyorum. Piştim demek bittim demektir. O bilinçle halen daha pişmeye gayret ediyoruz. Ülkenin durumu ortada, çok kötü yönetiliyor. Krallık rejimi gibi idare ediliyoruz. O nedenle önümüzdeki genel seçim çok önem arz ediyor. Açlık, işsizlik, yolsuzluk hat safhada. Üniversite mezunları boşta, emeklilerimiz yaşam mücadelesi yapıyor. Devlet sosyal devlet olmaktan çıkarılmış, sadaka dağıtan konuma getirilmiş. Halkımızı utandıran bir yol izleniyor. Oysa sosyal devlet halkının tüm sosyal ihtiyaçlarını karşılayan devlet demektir. Yeni oluşacak parlamentoda CHP’nin sosyal demokrat anlayışının hakim olacağına yürekten inanıyorum. Ben de taşın altına elimi koyarak halkıma şu son günlerimde hizmet etmek istiyorum.

Her sorunun temelinde yatırım eksikliği yatmaktadır. Günümüzde yatırımları yandaşlar ve işbirlikçiler yaptığından halkımız çok yönlü mağdur ediliyor. Çünkü tüm yatırımlar ranta ve kişisel çıkarlara yönelik. Sadece bir zümrenin menfaatine yatırımlara yatırım diyemeyiz. Fakir daha fakir zengin daha zengin oluyor. Şu son günlerde dolar milyarderleri oluştu. Rantçı sistem sayesinde birileri zenginleştirilirken birileri fakirleştiriliyor, en kötüsü ise ötekileştiriliyor. Aç susuz hiç kimse yok kalmadı deniyor ama işin gerçeği hiçte öyle değil. Halk inim inim inlerken saraylarda oturanlar gerçeği bildikleri halde görmezden geliyorlar. Ülke bu haldeyken saraylarda oturmak bize yakışmaz. Biz ben insanım diyen hiç kimseye yanlış yapamayız. Çünkü bizim temel felsefemiz önce insandır. Bizden olup olmaması değildir önemli olan. Ülkede sosyal demokrat anlayış hâkim kılınmadıkça rejim bile ciddi tehlike altındadır. İnsan olması yeter, başka bir şey aramayız. Din, mezhep, ırk siyaseti gütmeyiz. O halde üzerimize düşeni hep birlikte yapmak zorundayız. Bu zorluğu bile bile aday adayı oluyoruz. Ayrıca ülkedeki tüm eksiklikleri görerek ve bilerek aday adayı oldum. Halkımızın gönenci, özgürlük ve eşitlik için bu yola çıkmışız. Başka da bir beklentimiz yoktur.

Ben bu yola birkaç kez daha çıktım. Geçmişte de seçilecek sıralardan adaylığım söz konusu olmuştu.  Ama gelişen olumsuz durumlar nedeniyle listede iyi bir yerde olmamıza karşın bizler seçilememiştik. Bu genel seçimde de listeye gireceğimden hiç şüphem yoktur. İnşallah seçilecek bir sıraya gelirsem ve seçilirsem daima halkımın içinde olacağım, her dertleriyle yakından ilgileneceğim. Önce bölgemin, sonra İstanbul’un tüm yaşayanlarını ve daha sonra yetmişyedi milyonu yüreğime sığdıracağım.

Aday adayı olduktan sonra ikinci bölgede tüm ilçeleri tek tek ziyaret ettim. Herkesin elini sıkmaya gayret ediyorum. Bölge ve ilçe toplantılarına katılarak üyelerle beraber oluyorum. İkinci bölgede çok önemli toplantılara katıldım. Bölgede altmışdörtbin kayıtlı üyemiz var. Umuyor ve diliyorum ki ben Genel Başkanımızın ağzından da bizzat duydum önseçim yapılır. Çok yakında muhtemelen aday belirleme yöntemi için parti meclisi karar verecek. O günden sonra adaylık çalışmalarına biraz daha hız vereceğiz. Önseçimde nasıl bir strateji izleyeceğimizi herkes görecek. Her ilçeden ne kadar oy alırım hesabı hiç yapmadım, yapmam da. Üyelerimiz emek vereni seçmesini ve hak edenleri değerlendirmesini çok iyi bilirler. Yapılacak önseçimde en az onbeşbin parti üyemizin oylarını alacağıma yürekten inanıyorum. Önseçim kararıyla tüm aday adayı arkadaşlarımızla daha sıkı bir çalışmanın içine gireceğiz ve örgütlerimiz hareketlenecek. Aksi bir durumu düşünmek istemiyorum, çünkü o durumda partimiz zarar görür.

Ben yöntem belli olduktan sonra bölgemde ve ilçemde daha aktif bir tanıtım dönemi sürdüreceğim. Broşürlerimiz yakında hazır olur, fotoğraflarımız çekildi. Örgütüme kendimi tanıtmanın farklı yollarını deneyeceğim. Tüm bölge üyelerimize adrese ve isme yazılı mektuplar göndermeyi düşünüyorum. Ayrıca ziyaretlerime de devam edeceğim. Tüm bu çalışmalarımın neticesinde listede ön sıralara geleceğime inanıyorum.

Yalnız yolun yarısından asla dönmem, sonuna kadar giderim. Tek başıma da kalsam mücadelemi sürdürürüm. Hak bildiğim yoldan yürürüm ve yürüyeceğim de. Yani ön seçim olsa da olmasa da aday adayı olacağım. Listelerde şahsıma yer verilir veya verilmez. Önemli olan verilen görev ne ise o görevi layıkıyla yapmaktır.

Son söz olarak ayağımıza demir çarık giyer, elimize demir baston alır doğru bildiğimizden şaşmadan, yolumuza yürürüz…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder