5 Temmuz 2015 Pazar

ÇİĞDEM ANAD 2. BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI…

BASIN EMEKÇİSİ ÇİĞDEM ANAD 2. BÖLGE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI…

Yapacak çok iş, söyleyecek çok söz, yürüyecek çok yolumuz var. Bütün kimlikleri dostlukla muhabbetle kucaklamak ve ortak sorunlarımıza çare olmak ve çözüm bulmak için CHP İstanbul 2. bölgeden aday adayıyım diyen Basın Emekçisi gazeteci-Yazar Çiğdem Anad Esenler İlçe Başkanlığını ziyaret etti…


Gazeteci Çiğdem Anad CHP İstanbul 2. bölgeden aday adayı olmasını şöyle ifade etti;

“Birleşme yeri CHP, çünkü AKP yi iktidardan indirmek tek hedef. Buna karşı en güçlü parti CHP. CHP yi şimdi eleştirmeyi bir kenara bırakmalıyız ve CHP de birlik olmalıyız. AKP ye karşı gücümüzü burada göstermeliyiz.Bunları birlikte omuz omuza yapacağız. Ayrıca ben önseçim olduğu için aday oldum. Bu nedenle güveninize ve desteğinize ihtiyacım var. Ön seçim birinci adım. Bunu birlikte başarırsak, daha yapacak çok şeyimiz var.

Bildiğiniz gibi ben gazeteciyim. Ancak Gezi olaylarında gezeteciliği bıraktım. Bu sansür bu baskı altında gazetecilik yapamazdım. Çünkü ben  her zaman  bağımsız gazetecilik yaptım, hiç bir baskıya boyun eğmedim, bu dönemde ben gazetecilik yapamam. Zaten yapmak istesem de yaptırmazlar.

Hükümetin uyguladığı bütün baskılarına maruz kaldım. Bütün programlarım tek tek yayından kaldırıldı. Bir yerlerden talimatla haberciliğimiz dışlandı. Gezi olaylarında böyle yayıncılık yapılmaz dedik, geziden sonra zaten tümden yolları ayırdık.

Milletvekili aday adaylığıma gelince ben adresin öncelikle CHP olduğunu göstermek istedim ve en etkili göstereceğim yer bu seçimlerdi. Ülke ölüm kalım seçimine giriyor. Şu anda sesimi duyuracağım yer CHP ve yakınlarıma vereceğim mesaj bu seçimler. Basında tanınan bir kimliğim, adres CHP diyeceğim bu seçim öncesi. O nedenle özellikle bu ön seçimlerde başarıyla çıkmamız gerekir. Gördüğünüz gibi ilçe ilçe geziyorum, ilçe ilçe anlatıyorum neden CHP’de olduğumu.


İlçelerde önseçim yapılmasından dolayı heyecanlılığı görüyorum. Parti tabanında görüyorum. Ön seçim CHP ye başka bir enerji verdi. Yani belki CHP seçmeninin bir kısmı geçtiğimiz seçimlere katılmadı ama şimdi bu ön seçimle birlikte CHP tabanını bir birlik, bir bütünlük içersinde görüyorum.

Partiye öncelikle emek verenlerin sonra da katkı sağlayabilecek sol tandanslı kişilerin dışarıdan aday adayı olmasını doğru buluyorum. Katkı vereceklerine de inanıyorum. Yani bu toplumda karşılığı olan isimler bu partiye oy kazandırırlar. Keşke benim gibi çok kişi adresini belli etseydi ve ön seçime katılsaydı.

Ben de kontenjan aday adayı olabilirdim. Ancak tepeden inmek istemedim. Yani kontenjana aday olabilirdim evet çünkü tanınan bir insanım. Ama örgütün içerisinde bu önseçim sürecinde özellikle çalışmak istedim.  Çünkü benim öncelikli amacım bu partiye oy kazandırmak

Önseçimde geleceğim sıra pek önemli değil. Tüm gayretimi seçimlere kadar sürdürürüm. Sonrasında da Partiye destek vereceğim. Benden istedikleri sürece elimden gelen desteği de vereceğim.
O nedenle parti emekçilerinden bir basın emekçisi olarak destek bekliyorum…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder