27 Mayıs 2013 Pazartesi

AYVALIDERE ANAOKULU "ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMA PROGRAMI"

Ayvalıdere Anaokulu 2012-2013 eğitim-öğretim yılı “24 Kasım Öğretmenler Günü” kutlama programı okulun konferans salonunda gerçekleştirildi…



AYVALIDERE ANAOKULU "ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMA PROGRAMI"NDA “YOĞUN EMEK” VARDI…

Ayvalıdere Anaokulu 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı “24 Kasım Öğretmenler Günü” kutlama programı okulun konferans salonunda geniş bir katılımla gerçekleştirildi…

Program Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın hep birlikte okunmasının ardından Ayvalıdere Anaokulu Müdiresi Feriştah Özperk’in açış konuşmasıyla başladı.

Özperk; “28 yıllık meslek hayatımda bir kez daha Öğretmenler Günü'nde sizlerle beraber olmaktan gurur duyuyorum” diyerek duygulu bir konuşma yaptı.

Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmayı da okul öğretmenlerinden Nimet İnaç gerçekleştirdi.

Öğretmen Dilara Nezirler'in sunumunda coşkuyla devam eden programda minik öğrenciler sırasıyla sahne aldılar öğretmenlerini ve ailelerini gururlandılar, duygulandırdılar…

3–4 yaş tam gün öğrencilerinin Ah dede rondu, 5 yaş Şubesinin Arı rondu, özel eğitim ve 5 yaş B şubesinin birlikte hazırladıkları Mantarlar rondu, 3-4 yaş tam gün öğrencilerinin Öğretmenim şiiri, 6 yaş sabah grubunun Tombul turp rondu, 5-6 yaş tam gün sınıfının Tık dedi kapı rondu, 6 yaş sabah grubunun Dik dur kardeşim jimnastik gösterisi ve 6 yaş sabah grubunun Köylü-şehirli skeci veliler ile konuklardan bol alkış ve övgü aldı.

Program tam gün sınıfının korosu ile sona erdi.

Ayni gün öğlenci öğrenciler de Öğretmenler Günü kapsamında bir program sundular…











 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder