27 Mayıs 2013 Pazartesi

Davutpaşa Mahalle Muhtarı Yakup Pehlivan;

Esenler’in en eski Mahalle Muhtarlarından olan ve bir dönem de meclis üyeliği yapan Esenler Davutpaşa Mahalle Muhtarı Yakup Pehlivan ile gerçekleştirilen gecikmiş kısa bir söyleşiyi şimdilik kaydıyla toplumla paylaşıyoruz;
Esenler Davutpaşa Mahalle Muhtarı Yakup Pehlivan; 27 yaşında Muhtar seçildim.

Esenler’in en eski Mahalle Muhtarlarından olan ve bir dönem de meclis üyeliği yapan Esenler Davutpaşa Mahalle Muhtarı Yakup Pehlivan ile gerçekleştirilen gecikmiş kısa bir söyleşiyi şimdilik kaydıyla toplumla paylaşıyoruz;

27 yaşında Mahalle Muhtarlığına seçildim.

Esenler Davut paşa Mahalle Muhtarı Pehlivan “27 yaşında Mahalle Muhtarlığına seçildim. Ben Muhtarlığı hizmet yapan, halkın emrinde olan bir makam olarak görüyorum. Bu işi yaparken mutlu oluyorum, çünkü halkıma hizmet ettiğimi düşünüyorum.

Mahallemde diğer mahallere göre çok önemli sorunlar yok,
Devamında Pehlivan Namık Kemal Mahallesinde kundaklanan araçlar için” bunları yapanları şiddetle kınıyorum birlik ve beraberliğimize en çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde böyle provokasyonlara girişenler bilsinler ki bizlerin kardeşliğini bozamayacaklar.  Benim Mahallemde diğer mahallere göre çok önemli sorunlar yok, zaten sorunumuz olsa Belediyeyi arıyorum. Yaşımdan dolayı saygı göstererek hemen müdahale yapıyorlar.

Bu okulun yapılmasına vesile olmuştum. 

Diğer biryandan Mahallemizdeki binalar yaşlı birçoğu 30 yılın üzerinde İlhami Faydagör okulu da eski binalardan biri çatlaklar vardı, yenilenmesi gerekiyordu. 1970’lerde yapılan okul inşaatı birçok badireler atlattı. Bu okulun yapılmasına vesile olmuştum. Yenisinin yapılmasında vesile olmam beni mutlu etti.

Mahallemizin en eskilerden biriyim 

Mahallemizde kavga ve gürültünün olmaması ve diğer mahallelere örnek olması nedeniyle mahallemde yaşayanlardan gurur duyuyorum. Mahallemizde oturanların genelde Karadeniz, Ege, Trakya ve Balkanlardan göç edenlerden oluşmaktadır. Çok eski yerleşim yeri olması ve insanların birbirini zaman içerisinde tanıyarak kurmuş oldukları dostluklarla aynı zamanda komşuluk ilişkilerini geliştirerek bir arada kardeşçe yaşanıla bileceğini başarılı bir şekilde göstermektedir. Mahallemizin en eskilerden biriyim Esenler’e birçok alanda hizmetinin mutluluğunu yaşıyorum, Esenler’de bir dönemde meclis üyeliği yaptım.”

Esenler’deki kentsel dönüşümü bende destekliyorum. 

Pehlivan “Esenlerde kentsel dönüşüm yapılıyor. Bende bu dönüşümü destekliyorum. Mahallemde dönüşüm yapılmasını istiyorum. Yalnız Mimar Sinan Mahallesiyle komşu mahalleyiz orada emsel 15/50 olmasına rağmen bizde 12/50. Belediye Başkanına bizimde emsalimizi 15/50 olmasını talep ettik, kendilerinden olumlu bir cevap bekliyoruz. Bize böyle bir imkân tanırsa binalarımızı yıkmaya hazırız hiçbir ihtirazımız olmaz. Bakınız burada 69.sokakta 15/50 imar var ama diğer yerler 12/50 imarlı bu çarpıklığı düzeltmelerini bekliyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder